15. 5. 2024 | Světla drahých německých limuzín platí dlouhodobě za absolutní světovou špičku a nezdá se být možné, že by zrovna Rusové zrovna v této době nabídli něco lepšího. Ale zdá se, že skutečně uspěli. (Petr Prokopec)
15. 5. 2024 | Španělé si pohráli také s dostupnější verzí hatchbacku a kombíku stejného jména. Zvenčí to stěží poznáte, modernizace uvnitř už je patrnější. Ty největší novinky jsou ovšem spojené s motorovým prostorem. (Petr Prokopec)
15. 5. 2024 | Pokud se děsíte toho, že zítra nastartujete své spalovací auto a některá z kontrolek vám ohlásí vážnou závadu, vězte, že kterákoli z nich bude banalitou vedle náhlého kolapsu klíčového komponentu nejprodávanějších Tesel. (Petr Prokopec)
15. 5. 2024 | Dnes je v automobilovém světě bohužel vše velmi relativní. Nová M5 nám neimponuje svou technickou koncepcí a očekávanou hmotností, když si ale člověk uvědomí, že v Mnichově mohli vše zpackat jako ve Stuttgartu, musíme být rádi za to, co dostaneme. (Petr Prokopec)
15. 5. 2024 | Je sympatické, že takový snímek vzniká, informace o pozadí jeho geneze ale nahání hrůzu. Natáčení provází další a další problémy a rozpočet narůstá do děsivých výšin. Návratnost je tak velkou otázkou. (Petr Prokopec)
15. 5. 2024 | Je rychlý, o tom žádná, ale v tomto ohledu nezpochybňoval elektrická auta nikdo a nikdy. Použitelnost, ta je klíčem k úspěchu. A ta se při schopnosti zvládnout pouhá tři kola na Ringu limitně blíží nule, navíc s cenou odpovídající základním eMkovým BMW řady 3. (Petr Miler)
15. 5. 2024 | Atmosféricky plněné motory jsou dnes raritou samy o sobě a v jakkoli ambicióznějších autech značek vyrábějících víc než pár vozů za rok jsou prakticky neexistující věcí. O to víc nám lahodí zmínka o tom, že Ferrari vidí motory V12 bez turba v prodeji i po roce 2035. (Petr Prokopec)
15. 5. 2024 | Volvo i letos zarytě trvá na svém odhodlání prodávat za pár let jen elektrická auta, i když už na svém aktuálním odbytu musí nejlépe vidět, jak absurdní záměr to je. V Evropě lze ještě mluvit o smíšených signálech, v USA je to hotový kolaps. (Petr Miler)
14. 5. 2024 | Neobejde se to bez kompromisů, tak už to bývá, ty se ale zdají ničím vedle kapitulace nutné při koupi nové Fabie ve verzi jen o fous nad úplným základem. Tohle je krásně specifikovaný Superb od A do Z s nájezdem odpovídajícím zhruba ročnímu používání. (Petr Miler)
14. 5. 2024 | Přístup Toyoty nemá smysl kritizovat, není ostatně těžké pochopit, že automobilka neuzná záruku ve chvíli, kdy škodu autu způsobíte primárně sami. Přesto to ukazuje jak limity samotné jednotky, tak opravdu vysoké ceny oprav. (Petr Prokopec)
14. 5. 2024 | Zkazky o tom, že to britská klasika zabalí, aniž by se o cokoli reálně pokusila, nyní nepůsobí příliš realisticky. Výsledek ale může být snadno tentýž, jen přijde o pár let a promrhaných miliard později. (Petr Prokopec)
14. 5. 2024 | A je docela legrační, že německá automobilka po všech sebevědomých prohlášeních říká, že si pro takový krok od začátku nechávala otevřený prostor, takže to není nic, čím bychom se měli znepokojovat. (Petr Miler)
14. 5. 2024 | Řešení zuffenhausenskou automobilkou léta odmítané kvůli zvýšené hmotnosti se nakonec stane realitou a byli jsme mezi prvními, kteří ho mohli poznat na vlastní kůži. Než vám ho přiblížíme, pojďme si říci, o co tu půjde. (Petr Prokopec)
14. 5. 2024 | Podobné motory jsou dnes hudbou minulosti, auta jimi vybavená ale pořád dokážou „zahrát” své líbivé árie. Ta z výfuků Peugeot 905 ve specifikaci B, který dvakrát za sebou opanoval 24 hodin Le Mans, je velmi opojná. (Petr Prokopec)
14. 5. 2024 | Tonoucí se stébla chytá, jinak nastalou situaci nelze shrnout. Zda ale po slevách o stovky tisíc někoho k nákupu přiměje vedle toho pomalu jen kosmetické zlevnění o desetitisíce, je otázkou. (Petr Miler)
14. 5. 2024 | A tento výsledek elektrická divize Fordu vykazuje v momentě, kdy se její odbyt daří celkem razantně navyšovat navzdory stagnaci celého trhu. Ani to nestačí k tomu, aby ztráty dál nestoupaly. (Petr Miler)
13. 5. 2024 | Posledních pár let uteklo jako voda, a tak mnozí budou mít pocit, že tohle auto se nevyrábí zase tak dlouho. Ale ouha, v prodeji je už pět let a ceny ojetin jsou velmi příznivé, i když jde o povedený vůz. (Petr Prokopec)
13. 5. 2024 | Volkswagen je pro Němce něco jako Škoda pro Čechy, takže v jejich testech máloco vyslouží lepší hodnocení. Pokud ale novinka MG překonává dokonce i VW Polo, pak se Škoda Fabia má čeho bát. (Petr Prokopec)
13. 5. 2024 | Zvlášť na dnešní dobu je to takový exot, že bychom se skoro divili, kdyby nástupce Chironu nebyl vyprodaný už ve chvíli své světové premiéry. Jeho pohonná jednotka je výjimečná svým objemem, počtem válců i atmosférickým plněním. (Petr Prokopec)
13. 5. 2024 | Hertz s půjčováním elektromobilů narazil tak tvrdě, že musel kompletně přehodnotit svou roky raženou strategii, všech vozů tohoto ražení se ale nezbavil. V případě elektrického Mustangu tak zkouší zaujmout zákazníky zařazením vozu do programu, pro který se absolutně nehodí. (Petr Prokopec)
Zdroj: AutoForum.cz - autoforum.cz
08:12:11 | 16.05.2024
Praha a Středočeský kraj
PrahaDnes.info
BenešovDnes.cz
BerounDnes.cz
BrandýsDnes.cz
ČelákoviceDnes.cz
KladnoDnes.cz
KolínDnes.cz
KutnohorskoDnes.cz
MělníkDnes.cz
MladáBoleslavDnes.cz
NymburkDnes.cz
PříbramDnes.cz
Karlovarský kraj
KarlovyVaryDnes.cz
Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz
Liberecký kraj
LiberecDnes.cz
Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz
Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz
Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz
Pardubický kraj
ChrudimskoDnes.cz
PardubiceDnes.cz
PřeloučDnes.cz
ÚstínadOrlicíDnes.cz
SvitavyDnes.cz
Královehradecký kraj
HradecKrálovéDnes.cz
JičínDnes.cz
TrutnovDnes.cz
Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz
Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz
Zlínský kraj
ZlínDnes.cz
Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz